Subject: Eesti Puuetega Inimeste Koja pöördumine kommertsvedajatele ja avalikkusele suunatud teenust osutavatele vedajatele ligipääsetavuse nõuete kehtestamiseks
From: "Mari Puuram" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 09:28:47 +0200

Tere

Edastame Eesti Puuetega Inimeste Koja pöördumine kommertsvedajatele ja
avalikkusele suunatud teenust osutavatele vedajatele ligipääsetavuse
nõuete kehtestamiseks.

Lugupidamisega

Mari Puuram

Mari Puuram

Ligipääsetavuse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Accessibility policy officer | Estonian Chamber of People with
Disabilities

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5401 0437

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

<https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!

Saatja: Maarja Krais-Leosk <[email-masked]>
Saatmisaeg: 25 November 2024 21:28
Adressaat: Mari Puuram <[email-masked]>
Teema:

Maarja Krais-Leosk

Tegevjuht | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Managing Director | Estonian Chamber of People with Disabilities

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 54010441

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.